niedziela, 2 listopada 2014

Lwówek Jankes


Jakiś czas nie pisałem a tu stuknął rok jak blog wisi sobie w internecie. Z tej okazji piwo które bardzo mi smakuje a mianowicie Lwówek Jankes. To piwo w stylu American Pale Ale warzone w Lwówku Śląskim.

Wypiłem już ich kilka i trafiłem też na nie w Konsumenckim Konkursie Piw w tym roku na Chmielakach Krasnostawskich. Zajęło trzecie miejsce w swojej kategorii z czego jestem niezmiernie zadowolony.

Piana ładna oblepiająca szkło ale niestety opadająca. Kolor to taki ciemny bursztyn i jest dość mętna.Piwo pachnie świetnie, typowy amerykaniec. Owoce tropikalne i żywica, Taki aromat po prostu musi się podobać i dziwie się pijaczom zwykłych lagerów jak wiele tracą pijąc te swoje marne piwka. W smaku też jest dobrze. Do owoców tropikalnych i żywicy dochodzą cytrusy. Piwo ma dość sporą bazę słodową co tylko podwyższa jego pełnię. Nasycenie na średnim poziomie co poprawia jego pijalność. Moc piwa to 4,2 przy ekstraktcie 12,5 %. Polecam. Warto spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz